FAQ

Strona FAQ (Często Zadawane Pytania) to zbiór najważniejszych informacji ogólnych, o które Państwo pytacie podczas wizyt lub umawiając się na konsultacje. Pomaga w rozwiewaniu wątpliwości dotyczących procedur stomatologicznych, kosztów, godzin pracy i innych kwestii.
Zapraszamy do jej przejrzenia. Jeśli zawarte w niej informacje nie będą wystarczające, zachęcamy do prześledzenia opisów poszczególnych usług medycznych, a także zawartych tam pytań i odpowiedzi specyficznie związanych z konkretnym tematem.
Ostatecznie, jeśli na naszej liście nie będzie tego, co Państwa interesuje, zachęcamy do kontaktu bezpośrednio przez telefon lub email. Dokładamy wszelkich starań, aby poszczególne sekcje FAQ były aktualne.

stomatolog Czopkiewicz warto wiedzieć

Pytania i odpowiedzi

Dla pacjenta

W jaki sposób mogę umówić się na wizytę do stomatologa?


Aby umówić się na wizytę w gabinecie stomatologicznym zachęcamy do kontaktu telefonicznego: 798 044 258, lub drogą mailową pod adresem: stomatologiaczopkiewicz@gmail.com

Jakie są godziny otwarcia gabinetu?

Gabinet Stomatologia Czopkiewicz czynny jest w poniedziałki i piątki w godzinach 14:00 – 20:00. Dodatkowo, istnieje możliwość umówienia się na wizytę w środę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie.

Jakie metody płatności są akceptowane w gabinecie?

Honorujemy płatności gotówką, kartą debetową czy kredytową. Za wizytę można zapłacić również BLIK-iem.

Czy istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty?

Nie, niestety nie przewidujemy możliwości płatności ratalnej za zabiegi. W przypadku większych prac protetycznych koszta bywają rozkładane na dwie części, lecz zawsze jest to ustalane indywidualnie.

Czy w pobliżu gabinetu znajduje się parking?

Tak, parking dostępny jest przy ul. Na Ostatnim Groszu oraz ul. Kłodnickiej. Parking jest bezpłatny.

Jakie są przystanki komunikacji miejskiej w pobliżu gabinetu?

W najbliższej okolicy są przystanki: Na Ostatnim Groszu (ok. 500m) oraz Kwiska (ok. 400m).

Czy gabinet oferuje możliwość konsultacji zdalnych lub telefonicznych?

Niestety, z racji natury stomatologii jako dziedziny, nie ma możliwości wykonania zdalnej konsultacji. Zawsze konieczne jest pełne badanie w gabinecie celem dogłębnej analizy każdego przypadku, postawienia diagnozy oraz zaplanowania właściwego leczenia. 
Zdalnie jesteśmy w stanie tylko udzielić ogólnych informacji o świadczonych usługach.

Czy w gabinecie Stomatologia Czopkiewicz leczone są również dzieci?

Niestety, obecnie obsługujemy jedynie osoby dorosłe.

Czy w gabinecie znajduje się miejsce, w którym można pozostawić dziecko na czas zabiegu?

Niestety z przyczyn logistycznych nie posiadamy wydzielonej części dla dzieci, jednak bez problemu mogą poczekać na Państwa w poczekalni.

Czy w gabinecie przyjmowane są kobiety w ciąży?

Tak, jak najbardziej. Należy jednak pamiętać, że z uwagi na przeciwwskazania i ryzyko, najlepszym okresem do wszelkich zabiegów stomatologicznych jest 2. trymestr ciąży.

Czy wizyta w gabinecie wymaga specjalnego przygotowania?

Prosimy o dokładne umycie zębów przed wizytą – jeżeli nie było możliwości umycia zębów wcześniej, w gabinecie dostępne są jednorazowe szczoteczki do zębów oraz pasta.
Zaleca się również zjedzenie posiłku ok. godzinę przed wizytą, gdyż nie będzie możliwe jedzenie przez minimum 1 godzinę po zakończeniu zabiegu.

Czy klinika posiada kontrakt z NFZ?

Niestety, nie prowadzimy zabiegów w ramach finansowania przez NFZ.